2017. január 25., szerda

Szülinap


Meg kell valljam, harmadszorra töröltem ki a leírt mondatokat. Pedig már összeszedtem napközben és olyan frappánsnak éreztem. Most viszont azt érzem, egyik sem megfelelő.
Köszönetet szeretnék mondani. Köszönetet azért a két évért, amit Velem töltöttetek. Mert bizony ma két éve, hogy ágynak döntött az influenza és fizikai erőm híján azt éreztem, itt az ideje, ha máshogy nem is, az ágyban fekve blogírásra adni a fejem. Na ez az ágyban ülés, fekvés, ágyban írogatás megmaradt amolyan szokásként. Szinte mindig ott íródnak meg a bejegyzések. Most kivételesen, a kandallónak dőlve, fél szemem a tévén, mert a Bocuse d'Or eredmény hirdetése éppen megkezdődött. Hú de izgulok!

Pont annyira nem tudok koncentrálni, mint amennyire szerettem volna, ezért nem teszek egyebet, meggyújtom a tortámon a gyertyát és virtuálisan egy szeletet feltálalok Neked is kedves engem olvasó!

Milyen tortát készítettem erre a neves napra? Olyant, amilyen maga a blog. Igyekeztem egyszerűt, de nagyszerűt. Az itthon lévő pár dologból összehozni egy ünnepit ez mindig kihívás, vagy annyira mégsem ?!

A torta egy mandula lisztes alapú linzertészta. Betölteni pedig egy nem mindennapi tejszínes, joghurt krémmel töltöttem, ami a pikantériáját adja, az, az Illatos Izabella nevű szőlő lekvárja. És ha már szőlő, elő a sajttal a hűtő mélyéből. Tejszínt melegítettem össze lágy camembertel, ezzel húztam át a kidermedt krém tetejét. A sós és édes krém, igazán ünnepi ízeket jelent a tányéron. Díszítésként egy kis édes tejszínfodor a szélére, ennyi éppen elég.

Fura azt mondani magamnak, hogy boldog születésnapot, most mégis megteszem.


Boldogot! Amíg elfújom a lángokat, sok sok olyan dolgot próbálok meg kívánni, ami tartalmassá teszi a jövőben is a Kékterasz oldalát.

( Szolgálati közlemény ! Szél Tamás és csapata a negyedik helyen végzett. Elhozták a legszebb plakát és legszebb húsétel díját! Szívből gratulálok ! )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése