2015. január 26., hétfő

KÁVÉ SZÜNET

Ha az első találkozóra,első vagy akár sokadik randira gondolok,a kávé ami eszembe jut.A kávé ami mellett órákat képes az ember eltölteni.Beszélgetve vagy akár némán hallgatva,élvezve a másik jelenlétét.Kávé függő vagyok,a finom kávék kedvelője.Azt mondják akár a száraz fehérbor ,úgy mászik majd az ember bőre alá a kor,a kora előre haladtával a letisztult egyre feketébb és egyre rövidebb kávé. Mennyire vagyok érett a kávézás tekintetében,hogy mekkora a kávés csészém, azt jelen esetben a velem kávézó személy erősen befolyásolja.Ha vágyom a társaságát ,a beszélgetést, bizony óriás csészébe  készítem a forró italt amit, lehet akár órákig kortyolgatni.Miután tejtestvére lehetek ,lehetünk a lányaimmal együtt egy bocinak,így hetente több alkalommal kerül frissen fejt tehéntej a kávénkba.Nincsenek cifra kávédíszek,nem szórok ilyen olyan fűszereket a tejhab tetejébe,szeretem érezni a babkávé jellegzetes ízét.Az utóbbi időben rabjalettem egy kávészemnek,japán csokoládé házassága a tokiói cukrászdák kedvenc málna ízével.Azt remélem ez az oldal valami hasonlót fog nyújtani.Letisztult formát,olyan tartalommal megtöltve akár a csésze amiben ezt a kávékülönlegességet készítem.


A következő kávé mellé harapunk is valamit,remélem lesz aki velem tölti a kávé szünetét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése