2016. július 23., szombat

Balzsamecet a csirkén

Sokadjára készítem és gondolom el, hogy blogra kerül ez az étel, de valahogy mindig elfogyott, vagy éppen ránk esteledett mire gépért nyúltam volna, hogy dokumentáljam bizonyítékul. Na, ma résen voltam és időben kattant a gépem.

Unásig lehet sütni a csirkét, sőt igazából unalmas is, főleg akkor ha nem háztáji az a csirke. Viszont így elkészítve, valahogy az unalmas szó kevésbé jut eszembe róla. Semmi egyéb nem történik a csirkehússal, mint hogy szárazra törölve, besózva bele fektetem a sütőedénybe, majd meglocsolom egy kis vörös balzsamecettel. Ma még a sütéshez használt olivát is elhagytam, inkább egy kis rose bort öntöttem alá. Éppen annyit, hogy miután elkészül a csirke, legyen alatta szaft, amibe mártogathatom reggel a kenyerem.

Sokféle körettel tálaltam már az ízletes és ropogósra sült csirkehúst, ma a dinnyére esett a választás. Olyan könnyű nyáresti vacsora gyanánt. Ha bátrak vagyunk, és miért is ne lennénk, lehet kísérletezni más ecetekkel is, igazán zamatos húsokat tálalhatunk.





Jó étvágyat kívánok !









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése