2015. március 9., hétfő

HÉT INDÍTÓ


Kétféle hétfő létezik, a gyötrődéssel induló és a lehetőségekkel teli. Ma mikor az utolsó pillanatban keltem ki az ágyból, hogy ne számítson elalvásnak, mert egy perccel később már azt mondtam volna, elaludtam és jön a kapkodás, még nem sejtettem melyik vár rám. Gyors indulás, tankolás, öröm a felkelő nap melegének, hogy már reggel napszemüveget kell felvennem, olyan gyorsan a munkába értem, már nem is emlékszem gondolkodtam e valamin, vagy pusztán csak vezettem. Beérve a szokásos rutin és a szokásos ércelődés a kollégákkal, hogy jobban menjen a munka. A nap második felére esett, hogy egy olyan ételt kellett készítenem, amit ez idáig mindig a kolléganőim valamelyike végzett mellettem. Teljesen más kívülről figyelni egy munkafolyamatot, mint megtapasztalni, és éppen ebből a megtapasztalásból jönnek a lehetőséggel teli napok. Mikor éreztem a gondolat, ami utolért milyen fantasztikus, világgá kiáltottam volna.Indultam is és lelkesen soroltam a tovább pörgetett ötleteimet. Volt, aki csak legyintett, hogy már megint nem bírok magammal és volt kolléga, akit megkértem ütögesse meg a vállam, mert most aztán nagyon ott vagyok a porondon. Fent említett, saját kérésre A HIHETETLENÜL SÁRMOS HÁTSÓPÁLYÁS SZAKÁCSUNK, teljesen átszellemülten veregette a vállam. Jól van Gabi, valóban nagyot alkottál arckifejezéssel. A gondolat pedig egy vegetáriánus tekercsünk újragondolása volt.A street food, divatos vega ételei közé bármikor nevezném. Nincs
különösebb követendő receptúra, pusztán a kedvenceink egy tölcsérbe csomagolása. Jelen esetben a tavaly eltett medvehagyma pesto ( lassan szedhető az idei ), vegyes salátakeverék, kápia paprika, babcsíra,camembert sajt, mogyoró olaj, majd tekerés, csavarás az ánizsos lepénykenyéren és közben már azon jár az eszem, ha véget és a böjt, kerül bele garnéla, ha lenne idehaza fürjtojás és ami van de kimaradt, uborka és paradicsom és csak a képzelet vet határt mennyi minden még. Csak bátorítani tudok mindenkit. Engedjen szabad utat a képzeletének és az étvágyának, majd tekerjen, csavarjon és egy selyempapírba csomagolva, akár a holnapi tízóraiért sem kell sorban állni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése